15 juni 2015

Havik Auto Alkmaar wederom een certificaat rijker



Foto: dhr. Droog, Manager Aftersales Process Improvement – GM Nederland en rechts Sasja Bakker, Service Manager Havik Auto Alkmaar.

Onlangs werd er bij Havik Auto Alkmaar door Opel Nederland een audit uitgevoerd voor de certificering van Rmax. Havik Auto doorliep deze audit zeer goed wat resulteerde in een uitreiking van het certificaat op dinsdag 9 juni jl. Het certificaat is uitgereikt door de heer Droog, Manager Aftersales Process Improvement – GM Nederland.

“Het RMax project is het afgelopen jaar in samenwerking met Opel Nederland en JMA Consultants opgezet en uitgevoerd. Wij hebben het proces goed kunnen implementeren in onze eigen werkwijze en aansturing. Dit heeft geresulteerd in een prachtige waardering, zodat wij van de 21 deelnemers op dit moment op de 5de plek van Nederland staan. We maken zelfs nog kans om in de top 3 te eindigen.” Aldus een trotse Sasja Bakker (Service Manager bij Havik Auto Alkmaar).

RMax is gebaseerd op de Japanse ‘Kaizen’ werkwijze waarbij onderlinge samenwerking, het terugdringen van in-efficiency en een effectieve werkstructuur centraal staan. Maximale aandacht voor de klant in combinatie met een volledige en uitmuntende dienstverlening, moet er voor zorgdragen dat de omzetten in zowel sales als aftersales in de toekomst kunnen worden vergroot.

RMax: Een tevreden klant, is een klant die terugkomt en blijft terugkomen.

 

Meer nieuws...