1 juni 2016

Havik Auto Alkmaar wederom een certificaat rijker

Foto: het team van Havik Auto Alkmaar krijgt het certificaat uitgereikt door de heer Brusik (Districtmanager Aftersales GM, derde van links).

Onlangs werd er bij Havik Auto Alkmaar door Opel Nederland een audit uitgevoerd voor de certificering van Rmax. Havik Auto doorliep deze audit wederom zeer goed wat resulteerde in een uitreiking van het certificaat. Het certificaat is uitgereikt door de heer Brusik, Districtmanager Aftersales GM Nederland.

“Het RMax project is in de afgelopen jaren in samenwerking met Opel Nederland en JMA Consultants opgezet en uitgevoerd. Wij hebben het proces goed kunnen implementeren in onze eigen werkwijze en aansturing. Dit heeft geresulteerd in een prachtige waardering, zodat wij op dit moment op de 2e plek van Nederland staan." Aldus een trotse Sasja Bakker (Service Manager bij Havik Auto Alkmaar).

RMax is gebaseerd op de Japanse ‘Kaizen’ werkwijze waarbij onderlinge samenwerking, het terugdringen van in-efficiency en een effectieve werkstructuur centraal staan. Maximale aandacht voor de klant in combinatie met een volledige en uitmuntende dienstverlening, moet er voor zorgdragen dat de omzetten in zowel sales als aftersales in de toekomst kunnen worden vergroot.

RMax: Een tevreden klant, is een klant die terugkomt en blijft terugkomen.

Meer nieuws...